luni, 22 decembrie 2008

Intre Belgia si Romania...cu Blue Air

"Capitanul Codoi si echipajul sau va ureaza bine ati venit la Bucuresti. Va multumim ca ati ales sa zburati cu compania Blue Air"
Cam asta ne spunea don'soara stewardesa la coborarea din avion. Pai tu crezi ca vom mai zbura cu voi dupa toate peripetiile (doar daca este musai).
Normal ar fi trebuit sa plecam la ora 18:00 ora BE si sa ajungem la 22:00 ora RO. Doar ca avionul facea o escala la Londra asa ca se mai adaugau 2 ore. "Bun" am gandit noi, asta este, macar ajungem si in Anglia...pentru 45 min.
Doar ca...am mai stat si in avion la Bruxelles vreo doua ore aiurea: "Nu ne-au venit actele de zbor" ne-a explicat stewardesa. "Actele?" am intrebat eu, "dar ce vin prin posta de dureaza atat?"
Stewardesa, ca toate stewardesele simpatica la inceput, dar..."va rog sa va asezati odata!", "nu, scaunul acesta este ocupat de fratele dansului!"- ce mai ne-a "cucerit" iar "eu sunt fericita ca aici nu sunt decat 100 de nebuni, in avionul dinainte erau 123" ne-a facut sa cascam ochii cat cepele.
Acum intelegeti de ce "Speram sa mai folositi serviciile companiei noastre!" mi s-a parut exagerat.

P.S. Cititi cu atentie regulamentul de pe biletul de zbor sa nu aveti suprize. Pentru fiecare bagaj de cala mai trebuie platit un supliment de 7 euro.

Niciun comentariu: