luni, 15 decembrie 2008

A la belgique

Vineri:
-Cristian du-te luni la 7:30 pe santier la Bruxelles cu dosarul acesta, cauta-l pe Yves (maistrul) care iti va prezenta 5 polonezi care vor fii echipa ta. Asteapta-l pe Dirk (responsabilul de proiect) care va veni la 13:00 si iti va explica cum si ce. - patronul meu
-Dar...eu nu sunt aici decat de 5 zile, nici macar nu stiu bine cum se scrie numele companiei, nu stiu Belgia si in plus nu am mai lucrat cu geamuri.
-Ai dreptate, mergi la 13:00 cu Dirk sa te prezinte si sa te initieze, preiei echipa poloneza si incepi lucrul.
-Dar....

Luni: (sedinta antreprenor general-companie)
-Sunteti in urma cu lucrarea si trebuie sa terminati pana vineri. (antreprenor)
-Da, dar suntem optimisti, Cristian este aici sa organizeze lucrurile si sa termine la timp lucrarea
(!!!!!Care Cristian o fii ala ca n-am cum sa fiu eu?! Asta este, sa apuc taurul de coarne si sa vedem de ce avem nevoie: ...efective, materiale, .....!!!!!) (gandeam eu in timpul sedintei)

Concluzie:
Marti-Vineri:
Site lider Cristian va conduce o echipa variabila, incepand cu statutul de calfa (marti-din lipsa de oameni), terminand cu mare sef de trib (miercuri-romani,polonezi,belgieni).

Va intreb eu pe voi : m-am tampit eu sau este hazliu, pentru ca mie mi se pare al naibii de hazliu ...acum.

5 comentarii:

Cristi spunea...

sper sa nu ma injuri......deja ai inceput sa pui osu' la treaba !!!
Sigur sefu' tau nu stie romana ? ca poate iti citeste blogu' ..... :)))

delia spunea...

frateeee, stiai in ce te bagi? ca mie mi se pare f greuu. ma rog, tu esti constructorl!

Anonim spunea...

Salutari! Este incredibil cat de intensa este viata mea aici. Ma simt implinit sa stii...

Anonim spunea...

salut! bah ce pot sa iti spun bafta.....!!!!
m-am apucat cu mainile de cap cand am citit ce faci acolo.
:))))))))

Delia spunea...

ma bucur dc te simti implinit. inseamna ca ai luat o hotarare buna.