vineri, 9 ianuarie 2009

Intre Romania si Belgia...cu Blue Air

Sau ..."Cum l-am cunoscut pe Acid sulfuric si perechea lui"

"Va rog sa-mi dati un loc pe culoar"
"Desigur, insa doar in spate"
Am urcat in avion si am constat ca "in spate" insemna chiar pe coada - ultimul rand.
"Buna ziua, eu sunt colegul dumneavoastra de avion in aceasta calatorie"
Asa a inceput placuta conversatie cu cei doi simpatici "proprietari" de scaune de langa mine.
Partea haioasa a fost ca impreuna am format o linie de brasoveni.
Astfel am aflat ca el scrie pentru un mic jurnal lunar care se numeste "Universul Romanesc" si care apare in zona Bruxelles-lui si nu numai. Foloseste pseudonimul H2SO4. Continuand discutia mi-au indicat de asemenea site-ul www.rombel.com pe care il pastoresc impreuna cu alti membrii ai diasporei si in care incearca sa ofere informatii utile in Belgia si teme interesante de discutie pentru comunitatea romana.
Alt aspect interesant este faptul ca sunt pasionati de ciclism si organizeaza din cand in cand mici tururi de regiune pigmentate cu bere pe cate o pajiste verde.
Ce imi ramane de facut este sa-mi caut sa cumpar o bicicleta si sa fac ce am vrut sa fac in Bucuresti...sa o iau la sanatoasa. H2SO4 mi-a promis ca imi va indica un dealer de biciclete care sa imi ofere un pret bun "cel mai bun din Belgia".
La sfarsit am sa fiu corect cu Blue Air-ul si sa spun ca am beneficiat de o calatorie foarte placuta care a respectat orarul intu-totul, iar personalul a fost foarte amabil.

2 comentarii:

Cristi spunea...

sa ai grija sa nu faci ca in RO...ti-am vazut bicla.....dar nu te-am vazut sa mergi cu ea ! ):

Anonim spunea...

ce noroc ai avut mah. vezi ca astia cu actiuni cu diaspora cunosc deobicei si locuri de intalnire romanesti (baruri, carciumi, magazine). asa ca strange banii pentru ursus! :)