sâmbătă, 21 februarie 2009

Lepsa 2

Am "furat" o lepsa de pe un blog (http://liarebelyell.blogspot.com/) si va invit sa o preluati....

SUNT: un calator prin lume
AS VREA: sa ma intorc naibii acasa
PASTREZ: doar amintiri frumoase
MI-AS FI DORIT: sa uit amintirile urate ca sa nu mai mint la randul de mai sus :)
NU IMI PLACE: tocanita de castraveti
MA TEM: de mine
AUD: voci :D
IMI PARE RAU: ca am ranit oameni
IMI PLAC: prietenii mei
NU SUNT: cel ce mi-as dori
DANSEZ: cand sunt fericit
NICIODATA: nu sunt multumit de mine
RAR: dansez
PLANG: foarte rar
NU SUNT INTOTDEAUNA: hotarat
NU IMI PLACE DE MINE: cand nu sunt hotarat
SUNT CONFUZ: oare de ce fac lepsa asta? :)
AM NEVOIE: de cineva...
AR TREBUI: sa ma fac mare :)

Cu dedicatie pentru Ciupi, Dedi, Delia si cine se mai simte cu blog sau fara...

Un comentariu:

Cristi spunea...

m-am conformat....