vineri, 22 mai 2009

Paradisul din paradis

Eram in cautarea unei alte piscine prin zona noastra, tocmai parcasem masina iar locul nu spunea nimic deosebit - o parcare marginita de niste pomi -nimic special in Belgia:


Primele semne erau dupa primul rand de arbori:


Da, stiu nici ratele nu sunt ceva iesit din comun, le-ati mai vazut pe aici. Am continuat sa ma afund in oaza din spatele caselor:

Dar nici macar paradisul nu este perfect, nici macar la ei. Mai gasesti gunoaie aruncate si alte nimicuri dar uitati-va si voi cata liniste emana locul acesta catre oameni:

Este intr-adevar divin sa gasesti in spatele soselei, intre case astfel de locuri in care sa poti iesi la pescuit, sa-ti scoti copiii la aer. Am uitat sa va spun ca pe langa piscina de care va vorbeam la inceput mai erau cateva terenuri de tenis si de fotbal. Viitorul Belgiei are asigurata sanatatea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noi,muritorii de rand am cam inceput sa te invidiem. Ma bucur,ca prin intermediul tau,mai aflam si noi,ca exista civilizatie,dincolo de granita tarii noastre.

Cristi spunea...

Hei, sper ca nu iti inchipui ca m-as lauda pe unde merg. Nu am uitat ca sunt roman cu bune si cu rele. Imi este greu totusi sa nu remarc frumosul care ma inconjoara. Desigur ca nu exista loc perfect asa cum am spus si in post.