marți, 16 iunie 2009

Expozitia foto

Pe data de 26 Iunie in cadrul “Noaptii Institutelor” desfasurata la Institutul Cultural Roman va avea loc printre altele vernisajul de fotografie, avand ca subiect expatii in Romania, vernisaj apartinand unui bun prieten de-al meu. Fotograful nu-mi este doar prieten ci si, banuiesc eu un fotograf de prezent si mai ales de viitor.

Asadar nu ratati intr-o sambata torida, intre doua terase si o farama de exprimare artistica. Ca sa va incurajez mai mult va voi spune ca fotograful este cel care mi-a pus aparatul foto in mana si ati vazut ce a iesit :)
Bafta Dedi!

4 comentarii:

Alecs spunea...

bag de seama,ca voi pierde ceva cu adevarat superb.Deja imi pare rau ca nu pot ajunge la expozitie.

Cristi spunea...

Este doar inceputul unei cariere sper eu reusite. Tipul cred ca are talent si are si pasiune iar asta conteaza cel mai mult.

Anne spunea...

Interesant!

Cristi spunea...

Buna Anne, incearca si ai sa vezi :)