duminică, 6 septembrie 2009

M-as vrea...

Stateam pe loc si ma gandeam
Cum mi-as dori sa fiu acum
Ce fel de om, cum m-as imagina
Cum m-as vedea de as putea

As vrea sa fiu barbat in primul rand
As vrea iubirea sa-ti aduc in gand
As vrea ca tu sa vezi cum sunt
As vrea sa-mi intelegi intreg avant

As vrea apoi prieten sa mai fiu
As vrea sa scap de-acest pustiu
As vrea s-ajut cu drag
As vrea linistea sa v-o atrag

As vrea mamei fiu bun sa-i dau
As vrea toate durerile sa-i iau
As vrea tatei mandrie sa-i trezesc
As vrea sa ii arat ce dragoste-i nutresc

As vrea bunicii sa ii daruiesc
As vrea din anii mei s-o ntineresc
As vrea sa-i spun ca o iubesc
As vrea din lacrimi sa-i opresc

As vrea un mic copil sa nasc
As vrea sa simt ca mi-l doresc
As vrea un tata bun sa-i fiu
As vrea atat de bucuros sa-l stiu

As vrea pentru strainul de pe drum
As vrea sa-i dau un zambet bun
As vrea si el sa imi zambeasca
As vrea tot binele sa imi doreasca

As vrea sa dau napastuitilor
As vrea indeplinirea viselor
As vrea la timp trecut sa fie tristi
As vrea sa-i vad mai fericiti

As vrea in ultim rand sa fiu eu om
As vrea sa reusesc sa dorm
As vrea sa si visez in somn
As vrea cand ma trezesc sa ma simt don

Nu stiu din cate-am spus aici
Cate sunt realitati si cate frici
Cate imi sunt dorinti si cate adevaruri
Dar stiu ca voi lupta cu ele pan la ceruri.

20 de comentarii:

deea spunea...

poezia asta m_a rascolit un pic...transmite atat de mult...eu iti doresc ca drumul spre implinire sa fie cat mai scurt...felicitari!

Anonim spunea...

super tare poezia asta....

Cristi spunea...

Servus Deea, ce sa-ti spun toti ne imaginam cumva, ne dorim ceva pentru noi. Viata mea este prea putin legata de mine acum. Simt ca am atat de multe de oferit oamenilor care au nevoie in jurul meu.

Cristi spunea...

Multumesc Anonim :)!

deea spunea...

"Servus" asta e haios...cred ca e mai indicat sa te gandesti putin mai mult si la tine, si apoi si la cei din jur, si nu, nu sunt deloc o egoista poate ca incerc sa devin putin mai realista:)...sigur, ce ai spus tu este foarte frumos si este minunat sa faci ce simti...asa ca, keep up the good work:)

Cristi spunea...

Deea, ma simt cumva realizat in bucuria celorlalti. Nu stiu daca este vorba de egoism in ce ai spus tu, pana la urma este putina autoconsevare in noi toti si este normal. Multumesc pentru vorbele frumoase:)!

deea spunea...

Ti_am mai spus, e foarte frumos sa gandesti asa, sa simti asa si foarte rar in zilele noastre...odata cu daruirea asta vine si putina dezamagire, dar un zambet pe fata unei anumite persoane te face sa uiti intr_o clipita...cum ai scris si tu in poezie:)

Cristi spunea...

Vezi tu Deea cred ca dezamagiti riscam sa fim tot timpul dar conteaza in ce postura suntem. Poate ca ma si laud putin si ar trebui sa fiu mai modest. Da, zambetul acela de care vorbesti mi-ar schimba inca odata modul de a vedea lucrurile, doar ca inca il astept sa vina...:)

Anne spunea...

Alboosh nici nu-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a-ti putea descrie parerea mea legata de aceasta poezie. Este superba, este rascolitoare, este o poezie care iti da de gandit foarte mult..important este sa vrei sa primesti ceva din cuvintele frumoase pe care tu ni le-ai transmis.Felicitari!

Cristi spunea...

Servus Anne, ma coplesesti:). Multumesc ce pot sa spun mai mult! Eu sunt destul de critic cu ce scriu. Cuvinte frumoase astept de la oricine, astept si accept. Astept si cuvinte urate ca doar suntem oameni si nu toti gandim la fel. Dupa astfel de reactii ca a ta cu siguranta voi mai scrie poezii:).

Anne spunea...

Alboosh, sincer iti spun, este pacat sa te opresti din scris poezii..nu trebuie sa le scrii pt noi, ci pt sufletul tau..pt tine.
Este superb atunci cand gasesti, fara nici macar sa cauti, cuvinte frumos puse in versuri..asa ca, profita de puterea ta de a face asta!

Cristi spunea...

Anne, ce scriu aici scriu si pentru mine si pentru voi. Am vrut sa ma opresc sa mai scriu dar deocamdata m-am razgandit. Conteaza sa ai si despre ce scrie. Uneori nu mai vezi rostul, voi vedea...:)

neli spunea...

PUR SI SIMPLU.....scrie in continuare...cred ca fiecare din noi, se regaseste intr-o mica sau mare masura....toata admiratia pentru cei ce pot da cuvintelor sens si vers.

Cristi spunea...

Servus Neli, ma bucur sa te vad aici, bine ai venit:)! Multumesc pentru cuvintele frumoasse. Uneori ramai fara cuvinte, fara rime sau ganduri. Sper sa nu mi se intample treaba asta. Alteori ramai fara dorinta de a scrie. Mi s-a intamplat dar am continuat...

neli spunea...

Multumesc pentru primire...intru pe blog de cateva luni ...si am revenit de fiecare data pentru ca stiam cu certitudine ca voi gasi ceva placut pentru suflet(versuri ce se potrivesc si parca sunt in tandem cu gandurile mele) dar si ceva interesant pe de meleaguri belgiene...

Cristi spunea...

Multumesc, Neli! Pentru mine inseamna foarte mult astfel de vorbe. Cand am inceput era doar un jurnal de calatorie pentru prieteni, acum este mult mai mult. O vreme chiar mi-a fost prieten, fiind singur pe aici. Ma bucur ca incepi sa si comentezi.

Anonim spunea...

Ai reusit sa ma faci sa plang. Bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cristi spunea...

:)Anonim, ma bucur ca trezesc sentimente asa de puternice.

Anonim spunea...

Sper sa nu ajungi sa ma faci sa ma indragostesc, caci atunci ar fi deja grav.

Cristi spunea...

Anonim, nu este nimic grav in a fi indragostit. Eu sunt deja de o femeie atat de dulce care ma face sa simt tot ceea ce vezi pe blog.