duminică, 22 noiembrie 2009

Vot in capitala Europei

Am incercat astazi sa-mi pun votul neinsemnat pe una dintre hartiile acelea cu care se sterg apoi la fund politicienii timp de patru ani...in fine nu asta este ideea. Cum locuiesc temporar in Belgia, dupa cum probabil stiti:D, am fost sa votez la Bruxelles. Am dat de o frumusete de coada de vreo 100 de metrii chiar in fata ambasadei: Am fost foarte norocosi toti de la coada sa prindem o mica tornada acolo pe strada, care ne-a facut ciuciulete. Am stat la coada aceea vreo 40 de minute, pana presat de timp am plecat in alta directie. Ei bine da, nu am votat, am avut intentia dar..., poate peste doua saptamani.
Oricum nu am stat degeaba la coada, ci i-am cunoscut pe alegatori: doi studenti casatoriti...intre ei, ea masteranda, el implicat in cercetare, amandoi din Moldova noastra. Am cunoscut un fagarasan de-al meu cu palinca si politica pe post de pasiuni. Am mai cunoscut si doua fete dintre care una lucra de 4 ani in Belgia, eu am banuit ca asistenta, asa mi-a trecut mie prin cap. Mai era si o doamna care facea comparatie intre valoni si flamanzi pentru ca fusese colega de munca cu cele doua etnii, aprecia flamanzii.
In final as vrea sa multumesc din suflet ambasadei Romaniei la Bruxelles pentru organizarea acestui prim tur al balciului numit alegeri prezidentiale. Astept cu nerabdare reprezentatia finala.

12 comentarii:

astharte spunea...

Dragul meu, nici in tara n-a fost altfel, bataie de joc pe fata, sectii asa zis speciale, una fiind cea de la gara, unde stateau la cozi interminabile niste unii care se dadeau a fi in tranzit, navetisti, bla, bla,dar fara un bilet de tren sau bagaj...mai ca-ti vine sa pleci din tara si sa nu te uiti inapoi.

Cristi spunea...

Astharte, sa stii ca nu sunt suparat, de fapt chiar sunt bucuros. Imi pare rau doar ca nu am reusit sa votez. Am cunoscut la coada electorala compatrioti pe care altfel nu as fii avut sansa sa ii intalnesc. Vreau sa spun ca am cunoscut compatrioti daca nu fericiti macar increzatori, se vedea in ochii lor.

costi spunea...

la noi alegerile au fost o mare vrajeala...sincer mi-e scarba k sunt roman...

deea spunea...

mie nu "mi-e scarba" ca sunt romanca si niciodata nu o sa_mi fie...din contra sunt mandra de asta, cu alegeri fraudate, cu bune si cu rele...e important ca ai incercat si data viitoare vei vota;)

Cristi spunea...

Costi, nu pot sa zic ca mi-e scarba ca sunt roman, in schimb mi-e intr-adevar sila de anumite personaje si de multi dintre compatriotii nostrii care ne fac de rusine. De aceea avem controale ale politiei la 4 dimineata...

Cristi spunea...

Deea nu vreau sa cad nici in extrema cealalta pentru ca nu ma simt mandru deloc, mai degraba indiferent, cu toate ca nu sunt sigur nici ca asta este ok.

Alecs spunea...

sa fii roman nu este o rusine,nu noi ne`am ales nationalitatea...noi suntem cei ce facem tara de ras in lume prin comportament, delasare si prostie.Noi suntem cei ce aruncam cu noroi in drapel,noi suntem cei ce acceptam din partea altora asa ceva. Votarea...un camp de razboi,fiecare combatant incearca sa catige lupta . Scopul scuza mijloacele,nu?

Cristi spunea...

Asa este Alecs, nu ne-am ales nationalitatea, dar as fii tare curios de ce esti asa de mandru. Scopul scuza mijloacele? Hm, nu prea cred in treaba asta, cred in moralitate si in alte baliverne din astea si nu prea le vad la clasa noastra politica. Nu-mi fac tara de ras, muncesc cum pot si am dreptul sa fiu dezamagit...

fina cea simpatica spunea...

Nashu nici nu ma gandeam ca nu o sa votezi !!! Multa bafta pe 6 ! Eu din pacate nu pot vota ca nu am decat pasaport si cica cu pasaportul nu pot vota !!!
VAd ca socializezi insa ...ceea ce e bine !!! daca nu extraordinar !

Anne spunea...

ohoo..ce mai coada, si la noi a fost aglomerat..dar nici chiar asa. Un weekend minunat iti doresc!

Cristi spunea...

Servus Ina, vad ca ai si tu scuze sa votezi:D, cat despre socializare o mai fac din cand in cand ca sa nu uit sa vorbesc:D

Cristi spunea...

Buna Anne, singurul lucru de care imi pare rau este ca nu am mers pana la capat, dar data viitoare imi voi lua masurile de prevede:). Multumesc Anne, minunat ti-l doresc si tie!