joi, 19 august 2010

Cu cine am incurcat viata oare?

Serios acum, cine mi-a luat viata, viata mea? Am impresia de la o vreme ca traiesc viata altcuiva, prea ma chinui sa o fac, chiar nu cred ca este a mea. Daca mai este cineva care se simte ca mine sa ma caute poate ne punem vietile in ordine odata, macar sa fim fericiti, nu vreau prea mult, cred eu...
Unii isi mai gasesc si linistea, unii chiar au tupeul sa fie fericiti, unii chiar au curajul sa mai si viseze, cred ca isi traiesc propria viata, nu ca mine...
Doar ca nu este intotdeuna chiar asa, uneori parca mi se potriveste si viata asta, uneori raman chiar surprins cat de bine, uneori mai indraznesc sa si visez...
Incep sa meditez iarasi, o fii rau, o fii bine?! De fapt exagerez, cred ca uneori imi place sa o fac, ma “alint” cum imi spune un coleg. Acum luand-o logic, ma gandesc la cati semeni de-ai mei este totul clar sau roz, placut si perfect, ideal intr-un cuvant?! Nu prea cunosc astfel de norocosi si atunci ma gandesc ...chiar traiesc viata mea, doar ca nu o recunosc stiu totusi ca intr-o zi am sa o recunosc. Cred ca ne simtim cu totii nesiguri ...uneori, iar alteori ...vietile ni se potrivesc din nimic.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu exista "astfel de norocosi", pentru ca nu exista logica la viata.

Anonim spunea...

O schimbare faina!Era si timpul..."aceeasi Marie cu alta palarie"

Cristi spunea...

Buna seara anonimilor! Cine mai stie cum e cu logica si cu viata asta. Merci de vizita si pentru observatie:)