duminică, 19 septembrie 2010

Guns and...friends

Bart m-a invitat ieri la o intalnire cu baietii la el pe dupa-amiaza. Ne-am adunat pe la 6 Bram, Timo, Bart bineinteles, Dieter si eu. Am baut un aperitiv am vorbit de una de alta, ei in flamanda eu cu ei :). Glumesc, chiar daca uneori nu inteleg ce spun Bart a fost intotdeauna destul de dragut sa imi explice de fiecare data.
Dupa ce am trecut de partea cu aperitivul, Bart ne-a aratat impresionanta colectie de arme pe care o poseda. Am realizat cu ocazia asta ca baietii pot sa aiba si altfel de jucarii decat masinile su femeile. Asa ca toata seara ne-am "jucat" ca baietii cu pusti, pistoale cutite fabricate din SUA pana-n Rusia si din Istrael pana-n Belgia. Intr-un cuvant a fost foarte tare. Pe de alta parte este impresionanta responsabilitatea pe care o simti tinand in mana un Kalasnikov.
La sfarsit ne-am apucat de cateva beri, alta flamanda si ceva carnaciori...

Cam asta de spus pentru o seara de sambata...intarind prietenia romano-belgiana.

Niciun comentariu: