sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Intoarcere si reintoarcere

Cand am aterizat pe 22 nu mi-am imaginat ca voi avea niste sarbatori de sfarsit de 2010 atat de frumoase, deosebite si prietenoase cum au fost cele care tocmai s-au incheiat, iar acum la inceput de 2011 va urez sa aveti un an frumos.
Nu am stiut nici ce noroc am avut sa ajung acasa, chiar cu trei ore intarziere, decat a doua zi cand am vazut la televizor Bruxelles-ul impodobit si blocat de un strat gros de zapada.
Craciunul a venit ca un frumos dar la sfarsit de an, cu gust de ceai si miros de iarna, plin de surprize si farmec. Nu mi-as fii imaginat niciodata ca totul poate sa fie atat de simplu si sincer si deosebit cum mi-a fost acest moment atunci.
Intreaga perioada pana la sfarsitul anului mi-a fost plina de intalniri si zambete alaturi de prieteni si familie, de oameni dragi mie si a culminat cu o petrecere de inceput si nu de sfarsit de an, petrecuta intre alti oameni atat de draguti cunoscuti de mine pe cumpana anilor.
Timpul a trecut frumos si totusi mi-a sosit si momentul sa ma urc pe aripa avionul si sa las in urma toate aceste lucruri si momente si sa plec spre a doua mea casa, doar ca acum plec bucuros si optimist, zambind spre un nou inceput care simt ca vine acum alaturi de noul an, proaspat, colorat si cald.
Va strang in brate pe toti si sa ne auzim si mai ales sa ne vedem cu bine si zambind. Multumesc pentru tot!

2 comentarii:

Costi spunea...

mai intai de toate LA MULTI ANI!!!
ma bucur k te-ai relaxat in tara si k acum ai plecat optimist inapoi.
iti doresc numai bine si spor la treburi pe acolo.

Cristi spunea...

Merci Costi, a fost chiar fain, alaturi de voi toti. Sa va mearga si voua cum va doriti.