luni, 28 februarie 2011

Japanese experience

Cand am ajuns in fata restaurantului japonez era sa zic "Hai in alta parte ca nu mananc chinizeste deci nici japonazeste", bine ca am tacut, mai paream si fraier. Mancarea japoneza nu are nici o treaba cu vecina asiatica. In afara da calitatea preparatelor exista si calitatea artei de preparare tradusa printr-un adevarat spectacol. Am comandat ton de nu stiu ce fel si vin rosu. Ne-am asezat in jurul unei mese-plita si am imbracat "halatele" ce se gaseau pe scaune. Bine-inteles am luat contactul cu celebrele betigase: grea misiune, urma sa mananc taitei:D.
Materia prima
Operatiunea taitelu'
Spectacol pirotehnic sau flambarea
Rezultat delicios
Taitei cu oo
Am fost singurul tantalau care facea poze in restaurant, subiect de gluma pentru comesenii mei.

Niciun comentariu: