miercuri, 14 martie 2012

Ciclicitatea vietii...ciclice :)

Cuvantul asta, "ciclicitate" m-a tot bantuit cam dupa interviul pe care l-am sustinut la Arhitectura la RTR pentru a fii acceptat ca si membru al echipei Akka in conditiile in care eu trecusem deja pe la Renault si erau niste bife de pus. Complicata explicatia mea nu-i asa?! Ideea este ca m-am intors la Renault, prin prestatarii de la Akka, dupa aproximativ 3 ani de cand le-am dat cu flit primilor. Ceea ce mi-a atras atentia nu este doar faptul ca am revenit la francezii astia ci faptul ca am revenit la acelasi departament cam la 5 metri, pe masurate, de scaunul pe care l-am parasit cu ani in urma. Asta da ciclicitate nu?!

Am regasit o gramada de fete unele mai cunoscute decat altele, care culmea, m-au recunoscut, chiar si dupa nume nu doar dupa fizionomie. Intr-un fel m-am simtit ca acasa destul de repede. Sigur ca s-au schimbat multe persoane, multi au aparut, multi din cei vechi au plecat iar unii, asa ca si mine chiar s-au mai si intors. A fost ciudat sa fac din nou si drumul cu metroul si apoi cu autobuzul pana la locul de munca din Pipera city.

Am constat o frustrare, oboseala si tristete la o colega cu raspundere pe care am gasit-o la birou la 18:30 cand am iesit de la cursul de engleza. Imi spunea ca ar prefera o functie inferioara celei pe care o are acum doar ca nu se poate, venind intr-un fel sa-mi confirme faptul ca faza asta cu cariera este mult supraevaluata. Concluzia: am lipsit cu folos.

Am regasit multi dintre cei cu care fumam si beam in afara programului, insa cat i-am putut gasi de schimbati. Nu pot sa nu ma bucur ca am plecat cand am facut-o si incep sa ma bucur ca m-am intors, macar pentru perioada cat voi ramane...

Cam atat despre noul ghem Akka-RTR din viata mea si despre ciclicitatea vietii...ciclice :)


Corporatismul vietii mele

Un comentariu:

Stefan Vata spunea...

Un sfarsit, un nou inceput...care la tine nu e neaprat nou ca loc, dar sigur va fi ca desfasurare fapt pentru care iti urez sa ai o perioada minunata vechi prieten.

PS Vechi nu este egal cu de aruncat, asa ca pe cand o inghetata impreuna? :P