marți, 13 decembrie 2016

Algeri parlamentare 2016

  Ca semi-membru al USR am participat ca reprezentant al sus-numitului partid la alegerile parlamentare de acum o duminica. N-a fost usor dar ma simt acum mandru de isprava si putin mai mult cetatean responsabil decat eram inainte. 
     Am inceput ziua la 5 dimineata pentru ca o ora mai tarziu sa fiu prezent la sectia 279. Am fost 7 membri + presedinta + vice + operatorul de tableta. Sistemul acesta cu tableta mi s-a parut extrem de eficient in a verifica votul dublu. Rolul meu a fost sa gestionez 1/5 din lista de votanti, sa le primesc buletinul, sa le dau stampila si buletinele de vot sa le primesc inapoi, retur buletin, primit semnatura. Asta am facut pana la ora 21. La acel moment am inchis usa, am numarat ce buletine albe mai aveam si am deschis urnele, adica le-am rasturnat pe mese. Cu totii in jurul meselor am sortat buletinele pe partide, eu cu USR. Crestea inima in mine cand ma bombardau cu usr-uri chiar daca vedeam gramada psd-urilor mai mare. Au fost niste inversari de buletine senat-deputati, au fost buletine frustrate cu mai multe stampile si cam atat. Am plecat la 12:30 seara bucuros ca am petrecut o zi cu adevarat activa si constructiva a carei rezultate, cel putin la sectia mea sunt cele de mai jos:

Sunt optimist!!

Niciun comentariu: