marți, 8 august 2017

Stop joc: Navodari spre Mamaia...sat

De mult n-am mai ajuns pe litoralul nostru si am mers, normal, cu teama. Nu ne-am dus nici spre sud ca nu prea aveam chef de Vama ci ne-am orientat spre Navodari unde mai fusesem acum ceva ani si fusese ok. Socoteala de acasa s-a potrivit si nu prea cu cea de pe plaja. Navodariul in zona spre Mamaia s-a schimbat de nu-ti vine sa crezi: au aparut o multime de bloculete in constructie, cateva restaurante pe langa cateva spatii de cazare mai rasarite unde te poti caza si poti manca ok. 
Plaja in schimb este plina de sezlonguri si umbrele si nu mai inspira pace si liniste ci expira agitatie. Din pacate Navodariul a luat-o pe urmele Mamaiei chiar daca este la ani lumina distanta si probabil asa va ramane intotdeauna. 

Acum intors spre gandurile muncii mi-am luat un moment sa concluzionez timpul liber petrecut in Romania, aventuros, in trei locuri diferite. Tara asta inca poate sa-ti ofere lucruri frumoase daca stii sa le gasesti, chiar daca marea greceasca este sublima.

Niciun comentariu: